Voorbereiding reis China - Reisverslag uit Ee, Nederland van Quin Molen - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis China - Reisverslag uit Ee, Nederland van Quin Molen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis China

Blijf op de hoogte en volg Quin

31 Augustus 2014 | Nederland, Ee

Thuis zijn de voorbereidingen in volle gang. Maandag weer richting Den Haag om de laatste gelegaliseerde papieren en onze visums op te halen.

Woensdag richting Halle voor ons voorbereidend gesprek voor onze reis om Quin op te halen.

• 01 September 2014 - 23:32

Dukke:

Spannend, nog een paar daagjes en jullie kunnen op reis om dan jullie zoontje en broertje in je armen te kunnen sluiten, we leven met jullie mee en we volgen jullie op je reis

• 02 September 2014 - 14:25

Jantsje Vd Bij:

Ben blij om te horen dat jullie je zoontje op kunnen halen.Ook mooi om meegeleverd.Vrienden van onze dochter hebben ook een jongetje. geadopteerd en hadden ook een blog om hun te volgen.

Lieve mensen ik wens jullie een mooie tijd toe en Gods zegen.
    Een warme groet van Jantsje vd Bij

• 02 September 2014 - 22:58

Ytsje V/d Land:

Wat mooi dat we jullie kunnen volgen op de reis naar China, veel succes en een goede reis.
    Groetjes Ytsje

• 03 September 2014 - 21:54

Jan En Hennie Zwart:

omdat we zelf in 1990 ook via de Stichting Kind en Toekomst een zoon hebben mogen adopteren uit Sri Lanka willen we jullie langs deze weg een heel goede reis toewensen onder de zegen van God en vooral een behouden thuiskomst

het worden vast spannende dagen, heel veel succes en we volgen jullie op de reis

groetjes

Jan en Hennie Zwart